ponedeljek, 29. april 2013

Vabilo na predavanje: »Pasti pri ustvarjanju družinskega premoženja ter praktični napotki, kako se jim izogniti«- VILA MOJCA, Velenje

V sodelovanju z Medobčinsko zvezo prijateljev mladine Velenje vas vabim na predavanje z naslovom:
»Pasti pri ustvarjanju družinskega premoženja ter praktični napotki, kako se jim izogniti«, ki bo v ponedeljek 6.5. 2013 ob 17. uri. v VILI MOJCA, Cesta Borisa Kraigherja 5, Velenje.

Predavanje je zadnje v sklopu 6. srečanj na temo: »OTROCI SO NAŠE NAJVEČJE BOGASTVO«, posebej pa je namenjeno staršem in starim staršem, ki bi radi pravočasno spoznali:
  • pasti varčevanj za otroke, 
  • nepoznane stroške in obdavčitve
  • praktične napotke, da bo denar otrok in vnukov delal za njih in njhovo šolanje, cilje, ne pa za finančne institucije in državo.
  • kratke in praktične odgovore na trenutne finančne izzive.

Predavanje za slušatelje je brezplačno, potekalo pa bo v predavalnici VILE MOJCE.
  
V kolikor vas zanimajo še kakšne dodatne informacije in informacije o podobnih predavanjih mi lahko pišete na elektronski naslov: peter.herman@zlatenalozbe.com

 
Peter Herman, licencirani premoženjski svetovalec

 
 
VILA MOJCA, Cesta Borisa Kraigherja 5,Velenje

Ni komentarjev:

Objavite komentar